შეფასების რუბრიკები

                               

კრიტერიუმები
 
 
          

ჩართულობა და თანამშრომლობა.
-მოსწავლე ცდილობს მონაწილეობა მიიღოს საგაკვეთილო აქტივობებში, მაგრამ ნაკლები ინტენსიობით ითვისებს იმ აუცილებელი მოძრაობით უნარ-ჩვევებს, რომლებსაც მიზნად ისახავს ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული სტანდარტი.
-აქტიურობს, მაგრამ აქვს ხარვეზები. არ ცდილობს არსებული ცოდნის გაუმჯობესებას. ნაკლებად თანამშრომლობს მასწავლებლებთან და მოსწავლეებთან.
- მუდამ ჩართულია და აქტიურია. თანამშრომლობს, როგორც თანატილებთან, ისე მასწავლებლებთან.
-
მრავალმხრივი და სპორტული თვალსაზრისით  ცდილობს საკუთარი ცოდნის  გამოყენებას. წინააღმდეგობრივი ბარიერის  წაწყდომისას ეძებს გამოსავალის მოხერხებულ ვარიანტს.
ტაქტიკური მომზადება
-უჭირს გუნდურობის პრინციპის დაცვა, ხშირად უშვებს შეცდომებს.
-კარგად აქვს გააზრებული გუნდური თამაშის მნიშვნელობა, ზოგჯერ უშვებს შეცდომებს.
-გათვალისწინებული აქვს გუნდურობის მნიშვნელობა, შეუძლია ძალების განაწილება თამაშის დროს.
ტექნიკური მომზადება
- აკთებს ვარჯიშს, მაგრამ სანახევროდ, მალევე იქანცება.
- 
ბურთის ტარებისას უშვებს შეცდომებს, არ გადაადგილდება წესების დაცვით.
- ვარჯიშობს კარგად, კარგი მოძრაობებით გადადის ვარჯიშიდან ვარჯიშზე.
- 
ახერხებს ბურთის გადაცემას, ტარებას, ტარების წესების გათვალისწინებით, თუმცა აქვს მცირე ხარვეზები.
- შეესაბამება გაკვეთილის ფორმას ძალიან კარგად აკეთებს ვარჯიშებს.
- 
ფლობს ფეხბურთის ბურთის ტარების ტექნიკის ყველა აუცილებელ უნარ-ჩვევებს.
ინტელექტუალურ- ფსიქოლოგიური მომზადება.
- უჭირს  ქცევის ზოგიერთი ნორმისა და წესის დაცვა.
- ფლობს ეთიკით გათვალისწინებულ სპეციალურ ნორმებსა და წესებს, აქვს ხარვეზებიც.
- ფლობს ეთიკით გათვალისწინებულ ნორმებსა და წესებს.

No comments:

Post a Comment